26 Mart 2013


bir insanın huzru neyin eşidir? neye eşdeğer eder kendini?
bir tavan arası sarayının içine yer etmesi olabilir bence bugün. 
haftalardır rüyasını kurduğum düşün içinde oturuyorum şimdi.
iyi bir insan olduğumun ve iyi şeyleri hakettiğimin içinde resmen oturmuş keyifleniyorum.
tek kişilik bir yatak.
bir tekli koltuk.
bir okuma lambası.
bir giysi puseti.
bana ve huzruma yetermiş meğer. buna eşdeğermiş.
pilates matımı bile düşünmüşler. .) pamuklara sardılar bugün beni.

insan ne dilediğine dikkat etmeli gerçekten. gerçekten dikkat etmeli ki kendine değer şeyleri hatır edebilsin.
yarın sabah güneş bu coğrafyada erkenden doğacak. karların içinde bende yeniden uyanacağım.
güzel bir 'kutu' edeceğim kendime.
biriktireceğim.
bakalım benim eşdeğerim ne kadar yer etmiş içimde.


Hiç yorum yok: