20 Ekim 2012

yorgunluk birasI


yorgunlugumuza yenik dusen behzat c. bolumleri.. yarin buyuk gun. yarin ki ogle yemegi o kadar onemli ki!!! hi!!

dun gece kadinlara alindi canim. sikildi icim. iyi bir adam benimde yanlarinda olmami saglamaya calisirken sarhosluklari ile soylediklerinin hatrina sigmayan sesler duyuverdim icimde bekledigim heyecanli konserin telefona sikismis varliginda. canim sikildi bir. uyuyamadim tum gece. ertesi gunun yorgun olacagini bile bile tum gece uyuyamadim.

insan...
hissetmedigi seyleri soylemeyi ne zaman ezber etti kendine.
ya da insan isek ve iyi, guzel, kiymetli insanlar isek biz ne ara kazidilar beynimize.
'beyaz' yalanlara hayat verdirmeyi. ben cozemiyorum.
griler vardir. elbet.
lakin senin cizgin senindir. senin cizgin siyahsa eger, icinde ki ve disindaki beyazdir.
ic'ini ve disini bilemedigin, sana degiyor mu degmiyor mu bilemedigin, cozemedigin anlarda griler ton banyosunda kuvet keyfi yapiverirler. varsin olsun .)

su guzel ve gergin dahi olsa sahane yorgunlugun uzerine sahane biralarin keyiflerini anlatamam size.
kacmisligim en guzel ani...

az kaldi..
icimde bir geri kapana kisilma korkusu her daim.
ama insaa ettigim bir yapi icimde kocaman. korumak icin sarf edeceklerim, sabir edeceklerim, oruc tutacaklarim.
buradaki konusma oruclarim.
ve gercekten burada oluslarim.
ve orada oluslarim.

bir turlu icimde bitiremediklerim.
kendime hatir ettirmek zorunda olduklarim.
kalbimin ezberini bozmama zorunlu kilindigim cam kiriklarim.

gunler ve geceler geciyor.
ben unutamayacaklarimi unutamayip, kendime bir yol bulmaya calisiyorum.
karsilastigimizda bir yapim asamasi endisesi sessizligi saracak etrafinizi...
sasirmalariniza alistirmalar yaptiriniz e mi?

icimizideki seytanlara soylemek isteyip de yutkunduklarim, aciyla yuttuklarim uykularini kacira...


ve SEN'i bana getire...
gelmeyeceksin gercekten ama SE Ni bana getire...
sana yolladigim kucuk ic'lerim gibi.
ne yazik sen bunun simarikliginda bogulup tahtadan siliverdin beni.


ic'im hep SANA dogru.


Hiç yorum yok: