29 Aralık 2011

herşey yeni...

çay demlendi şimdi. gene bir eksikleri yetiştirme telaşı var içimde ama camdan bakan biri mümkün değil bu telaşıma inanmaz. sevdiğim evlerden birisinin içinde çay demleyip, tütünümü yuvarlarken gene yazmak istedim.
yazmak istedim çünkü üşenip kendi defterime yazamıyorum.
2o12 yepyeni gelecek sanki. dersler bitiyor yarın. ruhumdan kısmende olsa nasıl bir ağırlık alıveriyor kendini anlatamam. yeni yıl geliyor. blogumu yeniden düzenledim. yeniden karanlık odalarda yeniden hypolu parmaklarım var. hiç gitmesin o koku parmaklarımdan. çok güzel iki yeni ışıkçizerim oldu. biri rollei biri de holga. yakında birbirlerine ısınacaklarına inanıyorum. yeni web sitemiz yeni yılda. yeni, pır pır atan dergimiz. kafamda yeni 12'ler... yepyeni fotoğraflar...
şimdi bu yenileri kucağıma alabilmek için yapmam gerekenler. sertifikalar, bebek posterleri, düğün albümleri, java programları... hepinizi işgal ettiğiniz şu kucağımdan eski yıla bırakıyorum...
artık fotoğraf çekmek istiyorum.

Hiç yorum yok: