21 Aralık 2011

en uzun gece...

ikibin on bir yılının en uzun gecesi tabii ki yirmi bir aralıktır. elbette ki öyledir.
ve yılın sonuna yaklaşırken yine herşeye yeniden başlayabilecekmiş gibiyken sen kayıp günlerinin dilencisisindir. bugün biraz benim için hem dilenci gibi hem de umutlu bir çocuk gibiydi.
artık yeni defterler almayayım istiyorum. yeni defterler alayım ama sonları gelebilsin. mesela seni hiç ihmal etmeyeyim istiyorum blog. artık nasıl hep yazdığım bir defterim olsun istiyorsam, sen de hep yazdığım blogum ol istiyorum.
hayatımdaki hırsızlarla ilgili bazı değişiklikler yapmaya çalışıyorum. o yüzden bu ara biraz zor ve dağınık ortalık. herşey olmasa da bir şeylerin çoğu yoluna girsin istiyorum. 
düş ettiklerimin gerçeklikleriyle karşılaşmalarını ve karşılaştıkları an'da yanlarında olabilmeyi çok istiyorum. sakinleşmek, durgunlaşıp durulaşmak ve mutlu olmak istiyorum. ertelemeler prensesliğimi devredip kağıttan endişe askerlerine karşı gelmek istiyorum.
kişisel defterlerime rengarenk varmak istiyorum. kitaplarımla barışmak istiyorum. tüm yünleri, kumaşları yanımda istiyorum.  
bir de şu karmaşık ve sersemlemiş aklım cebime güzel fotoğraflar koysun istiyorum artık. yap nolur.
daha çok sevmek istiyorum. karanlık odamda kaybolmak istiyorum. :) yeni yıl fotogramları yapmak istiyorum.
şimdi bu istiyorumları,yaşasın! yapabilmek için bu uzun gecenin hakkını verebilmek için ayrılıyorum.
şimdilik.





Hiç yorum yok: