10 Nisan 2011

baharAyini

heyecanlıyım ben şimdi.çok ama.bilinemeyecek kadar çok hemde..
yürümeyi yeni öğrenen yavrular gibiyim.bacaklarım titriyor hem tecrübesizlik hem de heyecandan.
bir güzelliğin yanından geldim şimdi.annişini misafir ediyor.kız falları yüzlerimize bakarken çok güzel çizgilerin var senin dedi.utandım!
u tan dım ve şimdiler de kendi kendime unutturduğum çizgilerimi arıyorum ben.arıyorum bulunca derinleştirmek kendi kendime desenimi iyice belirginleştirmek için.bir daha kaybetmemek için.
dedim ya kendi kendini,kendine unutturmuş toy cüce benliğim tek başına olmanın keyfini sürdü bugün.
yorgun uykusuz kirpikleri var ama iyiye gidiyor.
krizler hamzediliyor.
yaza uçuşacak tül kumaşlar biçiliyor bu çizgileri sağlamlaştırılacak bünyeye.
aklına cin fikirler cambazlıklar geliyor.
bu manik hal hep devam edesi.
ve ve ve vakit gelmiş ki..
nereye gittiği umrunda olmayan yollara sürülesi..
çingene ruhlara saygı için..
az bahar içimize daha doğsun..
basıp gidilecek..

Hiç yorum yok: