12 Kasım 2009

les.jours.tristes.


























insan böyle rüa'dan,ya da sanrısından kalkınca sudan çıkmış balık gibi oluyor.nefes alamıyor.ciqerleri ortama uyqun deqil. uyum proqramı (. hersey tatsız anlamsız.kızqınsın kızqınlıqının yanında bir sürü kırılmış kırpılmış kaqıtlar eline tutuşturulmuş.hatta yüzüne savruluvermiş.saçından başından akıyor kırıştırılmış kalbin.yeni bir söz ses duyamayacak gibisin. geçicek diyorlarda ne geçicek.ne yapıyorum ben ki.neyin içindeyim neye düştüm.kalktım.kalktım mı?
sesin yok.tadın yok.sigaran sana küsük.tütünün kuruyup duruyor çünkü kendini besleyen sihrini o kadar kullanmışsın ki.bitmek üzere.kendinle savaşıyorsun.sihirli olduqun zamanlarda ondan mı sihirliydim yoksa ben hep mi sihirliydim.e o aldi herseyi senden,verdin cunku kocaman kocaman lokmalari.yutamadiniz.sen cigniyorsun sandin ama bak kursaginda kisildi o an.

sonra herseyin ugruna kaybettiklerinle karsilasiverdin yolun otesinde.hadi bakalım yüzyüzesiniz.eskiden arkan dönüktü şimdi?! napıcan..kaçamazsıııınnn :)
biraz sallan.. sonra yuvarlan..
buraya yazılanların bile anlami yok.sessizligin ortasinda durasım var aslında.ama zihin yitimi berbat bişi cidden.ama belki geri gelir diye umuyorum..
ya da cidden yaşlanıyorum.gözlük takıyorsun kızım ya. :)

simdi isler biraz daha yoluna giriyor gibi.. yalpalıyor ama olacak..
evet evet olacak.. :)
belki bir süre sonra hayal bile kurar hale gelebiliriz tekrar..
?

Hiç yorum yok: