8 Ekim 2009

şuursuz peri qünlüqü

oh mis.yeniden etrafta.kocaman bi traVma vardi başımda ama bitti qitti kocaman.
sonra ben zaten şuursuz peri iyice şuursuz olup qölqemi kaybettim. o kadar daqınık oldum ki.
yakında benden bir telefon qelip,"ya ben kendimi şurda unuttum,etrafımda şunlar şunlar var.gelin beni alın" diyecek hale geldiğimi tammmm düşünürken bi işaret geçiverdi.
o kadar da deqilmişim yahu.
deqişik kimyasal karışımlar ve üzerimeki etkilerini,bellek yitimi qeçirdiqimi düşünürken daha qüçlü bişi oluyorum qaliba ben.
bu 13 milyar859milyon562bin328yüz012.ci düşüş ve kalkışım astronomik saniyelere sahip yaşam süremde ama bakınız ne yazık ki buradayım..
kocaman haricimi de kaybetmemişim evde mırıl mırıl uyuyor kendisi. sevindim tamam mı! sevindim.. :)
mülkiyet kötü bişi lakin benimmiş demek ki..
döndü geri.. :)

Hiç yorum yok: