15 Eylül 2009

tatil.tütün.1o1.okul.tütün.

tatilden geleli tam olarak 68 saat oldu.her deniz kıyısı dönüşü gibi gene bozkır kokusunu solurken ben gidicem buralardan repliğim belleğime bir kez daha kazındı. :)
sabah o7.o1..aşti.. sonra koştur koştur "evimiz"..sonra duydum ki alabiliyorum derslerimi koştur koştur 1o.3o dersi.ama hocaların hepsi güzel üniversiteizin uyum programı için görevliler.dersler bu hafta yok imiş. .) ey okul o zaman neden bayram sonrasını beklemez ömrümüzdeki vakit kaybına vakit kaybı eklersin!
neyse yalancıktan olsa bu yaz başında kepi atıyorum.

tatilde tütün sarmayı öğrendim ben.adıyaman tütünüm var.bir sürü de kaıt ve filtre..
hesapladık sigara günde 1.4o tl'ye geliyor yerli tütün ilen.yaşasın.. mis gibi de kokuyor.sabrımın çemberini kocaman ediyor sağolsun. .) ve sigaradan daha da keyif alıyorum ne yazık ki. (umarım bu cümle için rtükle papaz olmayız)

ama kabul edin!

sigara..
RUH sağlığına..
YARARLIDıR! .)


1o1 die bir oyurn varmış okey taşları ve ıstakaları ile oynanan.yeni öğrendim ben.ama hayat onunla daha zevkli.. ve kağıt oyunları ile. herşeyine oynayabilirsiniz.dünyanın en güzel iddiaalarına valla.. yaratıcı arkadaşlarınız varsa bi de. :) mis mis.. :)
en son otobüste cam kenarında oturmaya oynadık.cadılar 3- efeler 2 idi .. hehe.. .)

kısaca gene ben mutlu dönemime girdim.
bi de yagmur'a özenip ve birkaç şikayet üzerine blog bekgRauNd rengimi beyaz ettim.
odamın duvarları gibin.
umarım uzunca bi süre devam eder.

Hiç yorum yok: