13 Haziran 2009

kiralık daire

dialoq 1
-iyi günler ben kiralık daire için aramıştım..şartlar nedir acaba?
-eeww bekar mısınız?
-evet ama ilan da bekara öğrenciye verilir yazıyordu?
-eÖwww.. yaaa.. mmm.. biz bekara vermeyi düşünmüyoruz..
-e peki o zaman neden ilana yazıyorsunuz..
-ehööömmm.. elajıajıaa..
-yazmayın o zaman..
-olur yazmayız ablaağ..
çat..

dialoq 2
-merhaba ben abay kunanbay sokaktaki kiralık ev için aramıştım..şartları öğrenebilir miyim?
-eeeööö 5oo lira kirası var kombili ev 1+1 yalnız evin içi bakımsız..
-bakımsız?!ne kadar bakımsız?insan yaşayamaz mı yani..
-yaşar tabi de bakımsız yani ev.
-peki emlakçısınız siz ve depozito verecek miyiz ev sahibine?
-bir kira bize,bir kira da depozito vereceksiniz.bir de her ay 1oo lira aidat var..
-kombili demiştiniz..
-ayH doğru afedersiniz.. yanlış ilana bakmışım..
-mm teşekkür ederim..

dialoq 3

-merhaba ben keskin sokaktaki kiralık ev için aramıştım ?
-evet efendim!orası kiralık!2+1 içi yeni yapıldı kombili!
-peki kira ne kadar?
-şimdi bakın evin önündeyseniz gelin hemen gösterelim..
-evet evin önündeyim ama yani ben kiranın ne kadar olduqunu öqrenmek istiyorum..
-yok efendim evin önündeyseniz durun.. durun ben geliyorum şimdi..
-ama..
çat!

dialoq 4
-merhaba ben hatay sokaktaki kiralık teras katı için aramıştım..şartlar nedir acaba?
-teras 2+1..5oo lira kira..5oo lira bize vereceksinizi,merkezi sistem 1oo lira aidatı var.
-peki tutarsak bu artı kirayı ikiye felan bölebilir miyiz acaba?ya da kira 45o ya da 4oo 'e inemez mi?
-tutarsanız yaparız bişiler.
-e depozito yok mu?
-aaAA.. bir de 1ooo lira depozito istiyor ev sahibi..
-1ooo lira!pardon soyguncu musunuz!?
çat..






insalar delirmiş cidden..



Hiç yorum yok: