1 Eylül 2008

serirüyalarserisi1:madonna


istatistiksel olarak görme periyodumu size veremeyeceğim ama bu kadın ciddi bir şekilde rüyalarımda geziniyor. ki kendisini çok sever takdir ederim.nasıl michael jackson olmasaydı pop olmazdı madonna içinde kesinlikle böyle benim için.(8o'lerin başı 9o'ların kısa donlu çocuğu ruhu..)
rüyamda madonna türkiye'de ve ben onun gündelik hayatında fotoğraflarını çekiyorum. o kadar da keyif alıyorum ki. kendisi ile hiç tanışmadım malum (: lakin o kadar naif o kadar zarif ki herşeyi ile.duruşu,bakışları ve tavırları.
hayattaki duruşu,yaşadıklarına sahip çıkışı,işine olan samimiyeti,dünya da olanlara duyarlılığı,özel hayatına gösterdiği özeni ve anneliği ile kendisini takdir ediyorum. evet ediyorum.
popüler kültürün elit kısmının en iyi temsilcilerindendir.
rüya kısmına tekrar döner isek eğer. daimi bir popüler belgesel tadında hatunun etrafında dolanıyorum.hatta adana yemeğe gidiyoruz.anlatıyorum ona nasıl yapılıyor felan.
rüya ya müthiş bir ingilizce tabi.. pek tabi :D ama dedim ya hem rüya hemde bilinçaltımın en güzel oyunlarından olduğundan karşılaşmalarımızdan acaip keyif alıyorum.
öle.

Hiç yorum yok: