27 Temmuz 2008

cumartesipazar



haftasonu, biri 2 diğeri 1 yaşında olan iki "arkadaşımın" doğumgünlerine katıldım. hayatımda hiç çekmediğim kadar çok fotoğraf çektim.ve şimdi onları elemek akabinde de seçmekle meşgulüm.
para kazandım sandım.2 elbise aldım.bir gömlek.yoruldum.heyecanlandım.dinlendim.yoruldum.sonra gene heyecanlandım.
yarın okula bisikletimi de götürmeyi istedim.özledim.hala kaskım yok evet.
arkadaşımın doğumunu bekliyorum sabırsızlıkla.gelecek bebek annesi gibi pek güzel olacak çünkü.
heyecanlıyım.yorgunum.tam bir hafta sonra burada,sınavlarım bitmiş ve ben artık ciddi tatil planları yapıyor olacağım.ne mutlu bana.arkadaşlarım tatile gitti.italya'dan canım arkadaşım geliyor.onu çok özledim.gitmeden istanbul'a kaçacağız.hayal kurdum.şarap bile içtik hayalimde.ray sesleri ile.fotoğraf işlemeyi öğrendim.'68'e devam ediyorum.düşünce tarihine dalıp çıkıyorum.arada da x kuşağına bakıyorum.bol rakı içtim.köfte yaptım yedim.

annemi özledim.

abbas'ı mahçup ettim.
house'un 3.sezonunu bitirdim.para biriktirmeye devam ettim.bira içmeyi bıraktım.dışarıda yemek yemeyi de.bir çok şeyi çok özledim ama biraz sabretmeyi tercih ettim.sevdiğim arkadaşımın başına talihsiz bir olay geldi.ona üzüldüm.bunun yanında onun adına çok da mutluyum aslında.şimdi biraz yoruldum gene.buzlu kahvenin buzları eridi gene.işe dönmeli üzerimdeki yükü atmayı denemeliyim.ardından da gülümsemeyi.


Hiç yorum yok: