7 Nisan 2008

uzerimdenkuslargecerken



üzerimdenkuşlargeçerkenözgürolduğumuhissettirdiler.
sonrasenidüşündüm.
oanaklımageldin.aklınagelmemebayıldığımgibi.

boşluğakonuştunuzmuhiç.
faydacıdeğilimtabiamainsanım.
güçlüolmasadahalabiregomvar.
boşunaolduğunubilebileemekverdinizmi.

eminimvermişsinizdir.
yorgunluktanyorulup,sıkılmaktansıkılmakgibiklişeleredüştüm.
nekadarçabalasamdaolmuyor.

kimsebenidinlemiyor.
kimseBİRBİRİNİdinlemiyor.
enkötüiçölümü.waltdisneygibiölmekisterdim.
donarakölmek.

derinbiruykuyla.ölmeyidiliyorum.
ölümdüşçüsüoldum.
süreklidua'ediyorumbununiçin.
kimseyesorumlulukyüklemedenölebilmek.

kabuğununiçinde.kıvrılıp.kendikendinetıktıklayıp.
yadabelkidebilindikbahardepresyonundayımdır.
güneşliverüzgarlıgökyüzülerimiistiyorum.
yıldızlarımıgörebilmekbaktığımda.

amaoradayoklar.bulutlarındacanıçoksıkkınanlaşılan.
yadakonuşmalarıgerekenciddikonularıvarkiayrılamıyorlarhiç.

let the sunshine in!
ölmeyidiliyorum.
sahtegülmektense.
ölmeyidiliyorum.
hissedememektense.
ölmeyidiliyorum.
pişmanlıklaözlemektense.
ölmeyidiliyorum.
hersabahvehergecegözümaçıkkabuslargörmektense.
ölmeyidiliyorum.
özensizliğigörmektense.
ölmeyidiliyorum
mutsuzluktanuyuyamamaktansa..
ölmeyidiliyorumölmeyidiliyorumölmeyidiliyorumölmeyidiliyorumölmeyidiliyorumölmeyidiliyorumölmeyidiliyorum..




Hiç yorum yok: