20 Mayıs 2007

1o - 2o mayıs 2oo7 haftası..

bu hafta içinde olağanüstü şeyler yaşadım ben..
bir sürü şey öğrendim kendisinden..
kendime şaştım sonra..

sabRıN..
saygıNıN..
ve sevgiNiN ne kadar büyük bir erdem olduğunu gördüm yeniden..

zamaNıN Ne kadaR güzel olduğuNu hissettim tekRaR..


biraz alkol aldım.. azıcıkta keyif sigaraları içtim..

:*)

sonra onardım kendimi..
yaşadıklarıma sahip çıktım..
tekrar onardım kendimi..
bi de gene gösterdi bana ..

"hayatta hiç bir şey boşa gitmez!"..

gitmiyormuş gerçekten..
serin sularda yüzdüm.. engin denizlere daldım..mutluluğumla uyudum..


rüa'mda güldüm..


çok uzun zamandır olmayan şeylerdi bunlar..

biliyorum mükemmel değil hiç bir şey ama böyle öyle güzel ki.
huzrumun sesini özlemişim..
unutturmuş kendini ve ne güzelmiş sesi oysa ki.

gürültü(N)den arındım..


ve hayatımda kocAmAN bir adım daha attığımı hissettim..
yalnızım ama mutluyum.. .)

varlığınız için ve içimde yer ettiğiniz dinginliğiniz için teşekkürü borç bilirim..

Hiç yorum yok: